18. 8. 2016  |  Novinky z AP Servisu  |  0 komentářů

Specialista na náhradní díly Jiří Fuller: „S každým zákazníkem se dá dohodnout.“

Co stojí za odborností AP Servisu? Především zkušenosti a stabilita týmu. Každý tu má svou úzkou specializaci, které se dlouhodobě věnuje. Třeba prodejce náhradních dílů Jiří Fuller k nám nastoupil hned po škole. A dnes tomu bude už 20 let!

Bohatství firmy stojí na lidech. V čem spočívá „zlato“ Jirky Fullera?

V komplexní znalosti sortimentu rodiny Whirlpool. Během 20leté spolupráce se každý den učí detaily o zboží od kuchyňských robotů až po poloprofesionální pračky. Jako specialista na náhradní díly zná každý produkt doslova do posledního šroubku. Protože zboží také prodává, sleduje aktivně i trendy v pojetí obchodu.

„Dříve jsem se orientoval hlavně na navazování vztahů a komunikaci s partnery, dnes se zaměřuji spíše na maloobchod a poradenství zákazníkům,“ popisuje svou práci.

Pokud potřebujete poradit s výběrem náhradního dílu nebo příslušenství ke svému spotřebiči, je to právě Jirka, kdo vám v AP Servisu nejlépe poradí.

Logistika je čím dál sofistikovanější, technologie složitější

„Dnes jakmile se objeví v našem systému objednávka, odbavím ji a řidič vše hned nakládá…Je to čím dál rychlejší a stoupá tím samozřejmě i tlak na efektivitu,“ prozradil Jirka. Hlavní náplní jeho práce ale zůstává odborná činnost – např. aktualizace databází s diagnostickým zaměřením, které využívají servisní technici.

Svět domácích spotřebičů se vyvíjí až neuvěřitelně rychle. „Skoro nemine den, aby se neobjevil nový produkt nebo technologie. Obrovskou cestu ušly třeba pračky – tam, kde dříve stačil k pohonu obyčejný řemen, se nyní používají vysoce sofistikované elektromotory,“ usmívá se Jirka. „Ale právě neustálý vývoj mě na této práci baví. A pak také kolektiv, který je tu skoro jako jedna rodina,“ dodává.

V jakých situacích vám Jirka pomůže?

  • Když hledáte kompatibilní příslušenství s konkrétním produktem.
  • Pokud potřebujete pomoci s výběrem nebo domácí instalací náhradního dílu.
  • Chcete-li poradit se správnou údržbou a péčí o domácí spotřebiče.

Máte otázky k náhradním dílům nebo péči o spotřebiče? Kontaktujte Jirku

Dotazy ohledně příslušenství a náhradních dílů ke spotřebičům Whirlpool, Hotpoint, Indesit, Bauknecht, KitchenAid nebo Ignis a Polar vám Jirka rád zodpoví od pondělí do čtvrtka mezi 8 a 18 hodinou, v pátek do 15 hodin.

Telefon: 227191729 nebo 31

E-mail: jiri.fuller@apservispraha.cz nebo objednavkynd@apservispraha.cz


Přidat komentář


Navigace

Katalog produktů


Potřebujete poradit?

Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy k nákupu či produktům.

Infolinka  840 110 122

kontaktní formulář

info@spotrebice-whirlpool.cz