29. 9. 2016  |  Novinky z AP Servisu  |  0 komentářů

Vedoucí skladu náhradních dílů Marek Proche: „V AP Servisu mě baví lidé i celková atmosféra.“

Dalším nepostradatelným členem našeho týmu je Marek Proche. Zkušenosti v AP Servisu sbírá už od roku 2000. Úzce spolupracuje se servisními partnery. S výběrem náhradních dílů a příslušenství rád pomůže i všem ostatním zákazníkům.

Obstarat 90 servisních partnerů po České republice? Pro Marka žádný problém

AP Servis patří k důležitým gestorům záručního a pozáručního servisu spotřebičů rodiny Whirlpool. Nyní pod nás administrativně spadá přes 90 servisních partnerů po celé České republice. Marek se většinu pracovního dne věnuje právě jim: Radí ohledně objednávek dílů a zajišťuje jejich přípravu i expedici.

Co znamená řídit sklad náhradních dílů a příslušenství v AP Servisu?

Vedoucí zodpovídá za objednávání i příjem zboží od výrobce a včasnou expedici zákazníkům našimi dopravci. „Vyřizování objednávek se stále více automatizuje. Dohlížím tak i na související procesy – reportování SMS upozornění, podporu webchatu a další agendu spojenou s prodejem dílů. Opravdu se v práci nenudím,“ usmívá se Marek.

Spolu se specialistou Jirkou Fullerem tvoří v oblasti náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům rodiny Whirlpool nejzkušenější tým v České i Slovenské republice. Oba znají každý model do posledního dílku a své zkušenosti rádi předávají i zákazníkům.

Kam směřují trendy v oboru?

Zatímco dříve jsme většinu náhradních dílů prodali servisním partnerům, dnes si je běžně mohou koupit i jednotlivci. Přispěl tomu i náš e-shop servis-whirlpool.cz, kde od května 2016 najdete spotřebiče rozkreslené do posledního šroubku s možností objednání dílů. Menší opravy tak zvládne každý doma sám. Díky tomu počet prodejů výrazně vzrostl a čím dál více činností se musí automatizovat.

„Neustále vylepšujeme náš systém chytrého skladování tak, abychom mohli objednávky řešit co nejrychleji a pro naše zákazníky co nejefektivněji. Na výdejně v centru Prahy pak bez problému najdou zboží, po němž je právě největší poptávka,“ slibuje Marek.

Mechanici se občas podělí i o vtipnou historku

Za 16 let spolupráce navázal Marek úzké vztahy s našimi interními i externími mechaniky. Bere je spíš jako kamarády než zákazníky a my s nadsázkou říkáme, že spolupracují skoro 24 hodin denně.

„Mechanici bývají veselí lidé a často se podělí i o vtipné příhody, které se jim stanou na výjezdech. Občas je zažíváme i přímo na prodejně. Třeba když někdo přijde pro náhradní madlo k lednici, protože mu ho rozkousal pes dobývající se pro žrádlo,“ směje se Marek.

Chcete se stát našimi servisními partnery, nebo se „jen“ na něco zeptat? Kontaktujte nás

Rádi vás přivítáme mezi našimi servisními partnery. Stačí vyplnit tento formulář.

Ohledně výběru a dodávek náhradních dílů ke spotřebičům Whirlpool, Hotpoint, Indesit, Bauknecht, KitchenAid nebo Ignis a Polar kontaktujte prosím přímo Marka:

Telefon: +420 227 191 729 nebo +420 224 191 731

E-mail: marek.proche@apservispraha.cz


Přidat komentář


Navigace

Katalog produktů


Potřebujete poradit?

Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy k nákupu či produktům.

Infolinka  840 110 122

kontaktní formulář

info@spotrebice-whirlpool.cz