Proč u nás zákazníci rádi nakupují?

V nejbližší době očekáváme už 1000. recenzi na Heuréce. Až 98 % zákazníků nás doporučuje ostatním a jsme hrdými nositeli certifikátu „Zlaté ověřeno zákazníky“. Přečtěte si, co nového pro vás chystáme.

Historie značky AP Servis sahá až do roku 1991. Do online světa vstoupila v roce 2011. Pod stejnou značkou provozujeme jak e-shop apspotrebice.cz, tak i specializovaný obchod na náhradní díly: servis-whirlpool.cz.

Zbožový vyhledávač Heuréka jsme začali využívat – stejně jako Zboží.cz – od roku 2012. Jsme hrdí na to, že se oba naše e-shopy svorně těší stejně vysokému hodnocení, což odměňuje naši snahu o vysokou úroveň zákaznické podpory.

heureka1

Heuréka nedávno upravila pravidla vkládání recenzí. Díky tomu víme, že všechny recenze pocházejí od reálných zákazníků. Znamená to pro nás větší relevanci a důvěryhodnost pro klienty.

Nejčastěji nás klienti chválí a vybírají si nás pro:

  • Specializaci na značky rodiny Whirlpool Corporation včetně originálního příslušenství:
    Jako jedni z mála nevybíráme jen top sellery Whirlpool, ale nabízíme úplný sortiment od myček přes ledničky až po pračky – včetně doplňků a náhradních dílů WPro.
  • Nabízíme také záruční i pozáruční servis:
    Jsme garanty záručního servisu Whirlpool a jako jedni z mála českých prodejců tak můžeme objednávat díly přímo v továrně a zprostředkovat i jejich maloobchodní prodej vedle velkoobchodního, který je už u nás tradiční. Máme 15 interních mechaniků a 100 smluvních partnerů po republice.
  • Množství produktů skladem:
    Nikdy nelžeme o skladovosti produktů. Máme nejrychlejší dodávky od výrobce a vlastní sklad na ploše 1000 m2.
  • Rychlost dodání:
    Držíme průměrnou dobu dodání do 2,8 dne.
  • Výhodnou cenu a dopravu zdarma k většině produktů.
  • Vlastní dopravu po Praze a komfortní služby výnosu, instalace, objednání na konkrétní denní dobu.
  • Rychlost a úroveň naší komunikace se zákazníkem.
  • Showroom v centru Prahy

Nechceme vám jen prodat, ale také v případě potřeby odborně radit k výběru a péči o spotřebiče.. V poradně Heuréky jsme už zodpověděli přes 1 500 dotazů.

heureka2

Naším cílem je být vám k ruce po celou dobu životnosti vašeho spotřebiče.

V čem naopak spatřují zákazníci rezervy:

  • Vlastní doprava s možností instalace zatím pouze na území Prahy
  • Někdy je problém se k nám telefonicky okamžitě dovolat
  • Parkování v okolí našeho showroomu
  • Přejí si prodejny i v Brně nebo Ostravě a dalších městech

Pracujeme na tom…

Mimo území Prahy pro nás zajišťuje rozvoz smluvní dopravce Toptrans. Ten nově nabízí i službu odborné instalace. Pracujeme také na celorepublikovém pokrytí servisní sítě – staneme se tak jedním z mála prodejců, který nabídne odbornou instalaci k celému sortimentu od vestavné lednice až po invertorovou klimatizaci.

Zároveň plánujeme otevření další pobočky a výdejny. Prahu 10 chceme požádat o další parkovací místo v okolí našeho showroomu.

Telefonickou komunikaci u nás zajišťuje 9 operátorů, přesto někdy nestíhají. Prosíme o trpělivost, případně kontaktování přes e-mail nebo sociální sítě, kde odpovíme do několika minut.

Podpořte nás v anketě Shop roku 2015

shop-roku

Pořád se chceme posouvat dál. Rádi bychom proto zjistili, jak si stojíme v porovnání s ostatními českými e-shopy.

Jste s našimi službami spokojení? Hlasujte pro nás v Ceně popularity v anketě Shop roku. Hlasovat můžete až do 28. února 2016.

Děkujeme za vaši přízeň a cennou zpětnou vazbu.