12. 2. 2016  |  Novinky z AP Servisu  |  0 komentářů

AP Servis: Proč jsou důležité servisní štítky a kde je najít?

Prodejem spotřebiče to u AP Servisu nekončí. Zůstáváme vám k ruce, i když potřebujete servis, opravu, náhradní díl nebo doplněk ke svému spotřebiči z rodiny Whirlpool Corporation. Potřebujeme k tomu ale znát jeho servisní číslo.

Servisní štítky jednoznačně identifikují spotřebič

Každá série spotřebičů – ať už jde o pračky, sušičky, myčky, chladničky, varné desky, trouby, sporáky nebo digestoře – má jinou vnitřní stavbu. Díky servisnímu štítku nemusíte hledat účtenky – přesný typ, rok výroby a další potřebné údaje zjistíme přímo ze servisního čísla. Urychlíte tak vyřízení svého dotazu, objednávky servisu či náhradního dílu.

Kdy po vás budeme chtít znát servisní kód vašeho přístroje?

  • V případě dotazů ohledně fungování a nastavení přístroje
  • Při objednávce náhradních dílů a doplňků
  • Při poptávce servisu

Prosíme, připravte si servisní kód k ruce při telefonátech, nebo jej připojte ke svému online dotazu.

Jak servisní číslo vypadá a kde ho najít

Servisní kód je 12místný a začíná číslem 85.

Nejčastěji ho najdete na těchto místech:

 

Máte-li k servisním štítkům jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat přímo na stránkách www.servis-whirlpool.cz.


Přidat komentář


Navigace

Katalog produktů


Potřebujete poradit?

Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy k nákupu či produktům.

Infolinka  840 110 122

kontaktní formulář

info@spotrebice-whirlpool.cz